donderdag 21 mei 2009

Knie

Vanavond, woensdag, nog laat naar de huisartsenpost geweest om een recept op te halen voor zwaardere medicijnen. Mijn huisarts had dat nog even doorgegeven aan de HA-post/Apotheek.


Zoiets bijvoorbeeld.

Ik die het liefst alles met zachte of natuurlijke middelen wil bestrijden moet eraan geloven. Bah!!!!!!!!!!!!!. Langzamerhand zie ik er niet meer zo florissant uit door slaaptekort en pijn. Maar wie weet, morgen is het misschien iets beter? Duim maar een beetje voor me.

3 opmerkingen:

  1. Aan de fietstocht te lezen hebben ze hopelijk iets geholpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was te mooi weer om binnen te blijven, Elly. Gefietst heb ik niet want ik heb het werk door het motortje laten doen. Mijn actieradius is daardoor gelukkig groter dan de 300 meter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cornelia, dank voor je vriendelijke en meelevende woorden.

    Is het echt nog niet beter met je knie?
    Zelfs niet na de ingreep?
    Dat vind ik spijtig voor jou.
    Ik hoop dat je toch goede vooruitzichten hebt.
    Dat wens ik jou althans van harte toe.

    Bij voorbaat reeds een Zalig Hoogfeest van Pinksteren.

    Je blog begint er heel gevarieerd uit te zien.
    Ik kom hier graag,

    lieve groet,
    ria

    BeantwoordenVerwijderen