maandag 18 mei 2009

Amanda Strydom "Hoe ek voel"

Op de weblog van één van de medebloggers zag en hoorde ik onderstaand lied. Ik wil het graag met jullie delen!
Amanda Strydom


Wat een prachtig lied.

Ik kreeg er tranen van in mijn ogen.

Als je iemand wilt laten weten wat je voor haar of hem voelt kun je het niet mooier zingen / zeggen.

Deze vrouw met deze stem raakt je in je hart.




Hoe ek voel

As ek jou net kon vertel

as ek jou net kon laat sien

sou ek n skilder opdrag gee

om n prent vir jou te maak

en as hy eindelik klaarmaak

as hy sy meesterstuk voltooi

sou jy weet, jy sou weet

as jy teen die tyd nog vergeet

hoe ek voel, hoe ek voel

oor jou.

As ek jou net kon laat sien

as ek jou net kon laat lees

sou ek n faksmasjien gaan huur

en gedigte vir jou stuur

en as jy anderkant dit kry

as jy dit uithaal en jy kyk

sou jy weet, jy sou weet

as jy teen die tyd nog vergeet

hoe ek voel, hoe ek voel

oor jou.

As ek jou net kon laat lees

as ek jou net kon laat hoor

sou ek n koor na jou toe stuur

n serenade in die laatnaguur

en as jy wakker word een aand

en jou vensters staan wyd oop

sou jy weet, jy sou weet

as jy teen die tyd nog vergeet

hoe ek voel, hoe ek voel

oor jou

jy sou weet

jy soude weet

jy soude weet

jy sou weet

as jy teen die tyd nog vergeet

hoe ek voel, hoe ek voel

oor jou.

2 opmerkingen:

  1. Ik had je log al gezien corry en nog geen gelegenheid gehad op mijn gemak mte luistern. Ik had haar ook al eerder gezien op een andere blog. Nu ga ik weer boodschappen doen, maar kom beslist terug om nog eens te luisteren, want ze is erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hè Cornelia, ik ken het ook van een ander weblog.
    Bedankt voor je reacties op mijn weblog. :-)
    WOW staat voor Write on Wednesday. Marloes (zie mijn linken) geeft om de week (op woensdag) een themawoord. Met dat themawoord schrijf je dan een stukje van 250 woorden. Erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen