donderdag 14 mei 2009

Fantasie landschap


4 opmerkingen:

  1. Ik ben echt gecharmeerd van jouw vrije hand en kleurgebruik. Aquarelleren is niet eenvoudig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Elly. Je begrijpt natuurlijk wel dat, als ik het zelf niet een beetje aardig vind het er niet opzet. Er mislukt nog steeds veel.
    En... inderdaad aquarelleren is echt moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cornelia,

    Bedankt voor je bezoek en reactie op mijn weblog.
    Ik weet niet of je mijn laatste bijdrage ook gezien hebt, maar daarin verwijs ik naar een aantal concerten van Amanda Strydom in Nederland later dit jaar, zie voor de speellijst op mijn weblog.

    http://haikusenryu.web-log.nl/haikusenryu/2009/05/concert-amanda.html

    En onder de categorie muziek staan nog meer nummers van haar.

    groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cornelia ik vind dit een mooi schilderwerkje.Bedankt voor je bezoekje aan mijn weblog
    Novelle

    BeantwoordenVerwijderen