maandag 11 mei 2009

Acupunctuur

Het herstel van mijn knie gaat niet zo voorspoedig. Fysiotherapie verergerde de klachten. Van de orthopeed moest ik deze therapie wel volgen, en braaf als ik was deed ik dat dan ook :-) Nu ben ik gestopt en ben overgestapt naar de acupuncturist die al veel van mijn eerdere klachten heeft kunnen verminderen, of zelfs over heeft laten gaan. Het is een prachtig mens, deze integere en vakkundige arts. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat het nu ook weer zal gebeuren. Mijn actieradius is echter heel erg verkleind. 300 meter maximum lopen. Als dat goed gaat 2 x per dag 300 meter, en zo, als het steeds beter gaat 3 rondjes per dag van 300 meter. Dat is een heel klein stukje heb ik uitgerekend. Vanavond dacht ik het toch iets langer te kunnen doen, maar nee, foute boel. Dom natuurlijk <:(

1 opmerking:

  1. Ah mai. Dat is heel naar. Ik hoop toch voor jopu dat er vooruitgang zal komen.

    BeantwoordenVerwijderen