zondag 1 februari 2009

Spinnenweb


Door een fout van mijn vorige fototoestel heb ik een wonderlijke foto gekregen van een spinnenweb aan de rand van het balkon. De bedoeling was de rijp op het web te fotograferen. Wat er precies is gebeurd weet ik nog steeds niet, maar de kleuren zijn prachtig.
Men zegt dat als een web mooi en regelmatig gevormd is de leefomstandigheden goed voor mens en dier zijn. Dit heeft te maken met trillingen. Een verstoord web zie je vaak in drukke steden en in de buurt van bijvoorbeeld drukke verkeersknooppunten enz. Dit web is door de zwaarte van de rijp iets beschadigd maar het patroon is nog behoorlijk goed. Mijn leefomstandigheden moeten dus wel goed zijn. Daarom ben ik natuurlijk zo blij met de plek waar ik woon.
Wat betreft die trillingen, er zijn proeven gedaan met snaren en klanken, dat ga ik nog eens goed uit zoeken. Iets dat hier uit voortvloeit zijn de trillingen die kleuren, dus ook het licht uitzendt.
En dan kom je al vlug terecht bij de kleurenleer en de relatie met numerologie. Fascinerend waar een spinnenweb al niet toe kan leiden.

1 opmerking:

  1. Lieve mevrouwtje
    De foto's met specialle kleuren zijn een godsgeschenk geweest omdat je met liefde alles doet en dit, de trillingen van jouw leven met aurakleuren bezegeld werden.
    Groetjes van Daisy

    lichtwereld@gmail.com
    Ik ben helderziende.
    Nog een heel mooi en gezonder nieuw jaar.

    BeantwoordenVerwijderen