vrijdag 6 februari 2009

As it is in Heaven - Gabriella's - Song

De film As it is in Heaven heeft een geweldige indruk op me gemaakt. Deze film wordt wel een romantische film genoemd. Ja... dat is het óók, maar vooral het zoeken naar de 'grondtoon' in een ieder van ons is zo prachtig vertolkt dat de rillingen over mijn rug liepen.
Gabriella's Song beluister ik zeer regelmatig. Vanwege de muziek maar ook vanwege de tekst.
"Ik wil voelen dat ik leef, al mijn dagen lang en mijn leven geleefd heb zoals ik wil"
Een prachtig lied. Luister zelf maar eens.
http://youtube.com/watch?v=d_K9FEeHphs&hl=nl. Dit zelf even overtypen a.u.b.
(Ik weet nog niet hoe ik een video kan kopieëren van het net -sorry)

3 opmerkingen:

  1. Ik ben weer bijgelezen eb heb youtube bekeken. Mooi hoor. Zal ook vast een prachtige film zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor deze 'herinnering' :)
    en voor je reactie.
    Maryan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, dat vind ik ook een geweldige film!
    eentje die je gerust vaker kunt zien...

    BeantwoordenVerwijderen