maandag 23 maart 2009

Knie

Vandaag een bezoek gebracht aan de orthopeed. Een aangename en zeer toegankelijke arts. Er zijn diverse foto's gemaakt en bleek dat de botstructuur redelijk goed is. Wel arthrose maar wie heeft dat niet op deze leeftijd. Dat zit trouwens heel erg in mijn hele familie. Toch bof ik nog. Toen ik ca. 25 jaar was zat ik bijna in een rolstoel. Door voornamelijk fytotherapie ben ik daar niet in terecht gekomen. Daar ben ik dokter Bos uit Wassenaar nog steeds dankbaar voor. Nu is er een meniscusruptuur geconstateerd. Dat wordt dus een kijkoperatie. De arts heeft me gezegd alle ellende die hij tegenkomt op te ruimen.
Gelukkig duurt het niet lang voor ik aan de beurt ben. 16 april, dat valt dus mee.

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat je nu meer weet en ook niet meer zo erg lang hoeft te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je bezorgdheid, Corrie.
    Knie is helemaal versleten, er zou een nieuwe (prothese) moeten geplaatst worden. 'k Schrok toch wel een beetje. Voorlopig inspuiting gekregen, met een soort gel, dat het kraakbeen min of meer vervangt, maar ook de minuscus is flinterdun en er zit een scheurtje in.
    Vandaag is de pijn merkelijk minder.
    Binnen een week ga ik in mijn andere knie laten spuiten, want daar is het wel minder erg, maar toch ook pijnlijk. En dan nog mijn rechter schouder, ja er komt echt wel sleet op.
    Maar ik ben al blij dat ik voorlopig kan geholpen worden.
    Goede moed voor jou! en een zonnige groet,
    ria

    ps. nu trek ik de tuin in...

    BeantwoordenVerwijderen