maandag 13 april 2009

Ruimte

Vandaag heel veel gedaan om de ruimte die ik zo graag wilde creëren te verkrijgen. Veel gesjouwd, veel veranderd, veel weggedaan. Nog een flinke dag werk dan ben ik denk ik wel tevreden. Een logeerbed dat eigenlijk erg in de weg staat gaat binnenkort naar iemand die het goed kan gebruiken. Dat scheelt 200 x 90 cm vloeroppervlak. Voor de enkele keer dat iemand echt blijft slapen (bijna iedereen gaat weer terug naar eigen huis) heb ik een andere oplossing gevonden. Gelukkig vóór de 16e weer alles aan kant, want daarna zal het wel even lastig zijn om veel te doen. Behalve veel zitten en oefenen en weer lopen zonder stok.

3 opmerkingen:

  1. Goede moed Cornelia, en als je knie hersteld is kan je met frisse moed aan je nieuwe hobby beginnen. Ik weet niet hoe lang je in het ziekenhuis moet blijven. Bovenal een goed herstel toegewenst, ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor je goede wensen Ria. Mijn ziekenhuisopname was een dagopname. Ik ben dus alweer thuis. Het is me wat betreft de operatie wel meegevallen, maar nu heb ik toch wel erg veel pijn. Dat schijnt altijd zo te zijn de eerste dagen en vooral de nachten. Er is nu in ieder geval een begin gemaakt om weer tot herstel te komen.
    Wat betreft mijn kamer om te schilderen, die is voldoende in orde om te kunnen werken. Hoe is het met jouw knieën? Gaat het een beetje beter?
    Ik hoor dat nog wel eens.
    Groet,Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel sterkte met het herstel en de pijn. fijn dat je kon opruimen, dat geeft een goed gevoel. kan je van het mooie weer genieten?
    groetjes,
    cornel

    BeantwoordenVerwijderen