zondag 9 augustus 2009

Martin J. Nystrom - As the Deer

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige muziek Cornelia! De teksten heb ik even niet gelezen.
    groetjes
    Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zoiets rustgevens kan je je toch ook niet meer eenzaam voelen. :-))
    Toch zei Christus aan het kruis: mijn God mijn God, waarom hebt gij mij verlaten.
    Zou het kunnen zijn dat die gevoelens in ons menszijn altijd de mogelijkheid hebben om ALTIJD weer op te poppen. Om daarna weer vol overgave te kunnen zeggen:
    In uw handen beveel ik mijn geest?
    De woestijnen in ons leven kunnen talrijk zijn denk ik.

    Bedankt voor je felicitaties.
    ***
    Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je in je ogen te kunnen kijken.
    Fijn mens!
    elly

    BeantwoordenVerwijderen