dinsdag 7 juli 2009

Robot


GRAPJE!

Al een poos geen blogbericht gemaakt. Dat komt omdat het nog steeds niet echt lekker gaat met de benen. Het lijkt of ze niet bij mijn lichaam horen. Ik noem het robotbenen. Niet echt lekker soepel dus. Kennelijk toch meer beschadigingen dan ik hoopte. De pijn wordt gelukkig wel een beetje minder, dat mag dan ook wel na zoveel maanden. Er moet nog veel gedaan worden om het beter te krijgen. Misschien is nu de tijd aangebroken voor fysiotherapie. Dat was eerder niet mogelijk omdat er nog teveel schade veroorzaakt kon worden door intensieve training.

Ach ja .... we worden een dagje ouder zal ik maar zeggen.
Binnenkort weer een jaar erbij en daar
ben ik dan ook héél dankbaar voor,
want in de rolstoel (toen ik 28 jaar was, was daar sprake van)
ben ik gelukkig niet terechtgekomen.
Door hard aan deze situatie te werken zal ik er nu ook wel weer komen.




Poeh!!!










Ik ben trouwens ook blij
dat de warmte weer een beetje verdwenen is.
Dan kan een mens weer helderder denken.
Meer dan 30° C in de kamer. En in een andere kamer met een vleugje wind toch ook nog 28,3° C warm genoeg.

9 opmerkingen:

  1. Oei, Cornelia dat is niet zo'n goed nieuws.
    Ik miste je al een tijdje, ook op mijn blog.

    Ik mag niet klagen, heb met spuiten in mijn
    knieën een veel betere situatie nu.
    Kan gemakkelijker gaan en heb bijna geen pijn.
    Maar ik mag me natuurlijk niet oververmoeien.

    Ik hoop dat het voor jou allemaal spoedig in orde mag komen.
    Onze Afrikaantjes zijn terug naar huis vertrokken en hebben de grote hitte meegenomen.

    Vandaag is het lekker koel hier, 23 gr.

    Nog een lieve groet
    en vooral stel het goed (beter)

    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je al een tijdje gemist en ben blij weer van je te horen. Inmiddels is het wel heel erg afgekoeld.
    Het is geen pretje om zo moeilijk in de benen te zitten. Ik hoop dat de pijn ook steeds minder zal worden en hoop dat de verbeteringen nu niet meer zo lang op zich laten wachten.
    lieve groet van
    Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me moeilijk Cornelia, ik ken je niet goed genoeg om te weten wat er precies aan de hand is.
    Ik wens je beterschap, hopelijk zit er nog vooruitgang in.
    En ben je inmiddels jarig (geweest) Dan van harte gefeliciteerd! Ben je ook een kreeft, net als ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee Margreet nog net niet. Zaterdag de 18e ben ik jarig. Zoals ik nu heb kunnen merken hebben we wel raakvlakken. Net als met Elly. Ik ben blij met jullie.
    Hartelijke groet, Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Corrie, bedankt voor je warme woorden op mijn weblog. Ze hebben mij goed gedaan.

    Ik hoop dat het goed met je benen gaat. En als jij gelijk krijgt, dan KOMT het ook goed.

    Verbazingwekkend trouwens dat we zoveel boekenvoorkeuren gemeen hebben (ik keek even naar je profiel). Over dag mijnheer God... schreef ik al een stuk, over Jonathan Livingstone Seagull kan ik kort zijn, zowel het boek als de film intrigeren me al tientallen jaren en de boeken van Richard Bach lees ik graag. En zo zijn er meer....

    Ik moet hier toch vaker lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Corrie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag !
    Ik wens je een gezellige, mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En... heb je een mooie dag gehad?
    Ik hoop je ook hier weer eens tegen te komen. Maar doe het kalm aan met dat knietje en zorg goed voor jezelf
    Liefs
    Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank voor jullie lieve aandacht allemaal. Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets schreef. Die Robot is nu echt 'uit'. De drukte begint over te gaan en mijn hoofd wordt ook een beetje rustiger. Zeer binnenkort kom ik dus terug 'in de lucht'. Wel bezoek ik jullie blogs regelmatig en daar ben ik blij mee.
    Lieve groet voor allemaal. Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik mis je Corrie en hoop dat het goed met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen