zaterdag 16 januari 2010

Sneeuw

Koolmees

Het wordt nu toch wel erg lastig voor vogels om aan voer te komen, zo werd medegedeeld. Er wordt gevraagd om nu voor de vogels te gaan zorgen.
In de zomer kwamen kleine vogels nog regelmatig even heel hoog, tien hoog, langs om een kijkje te nemen op het balcon. Nu zie ik boven geen vogeltjes en beneden ook niet. Voor de zekerheid heb ik toch iets opgehangen. Je weet maar nooit, als je honger hebt zoek je denk ik overal.
De foto's zijn niet van mij maar geeft wel duidelijk aan dat er bijgevoerd wordt.

Pimpelmees

1 opmerking:

  1. Lieve Corrie,

    via Elly kom ik hier bij je aan.

    De sneeuw is hier nu verdwenen, maar ook wij
    hebben de vogels "bijstand" verleend,
    wat een groot woord.
    Terwijl ik dit typ denk ik aan Haïti.
    Vreselijk is het daar en het lijkt zo moeilijk
    om op vele plaatsen hulp te bieden.

    Wij leven nog steeds in een landje van belofte.
    Ik wens je een fijn weekend toe,

    ria39

    BeantwoordenVerwijderen