vrijdag 22 januari 2010

Icoon fase 8 - Drie lichtlagen en plooien


Vorige keer heb ik overdag vóór de les nog fase 7 geschreven. 's Avonds ben ik niet naar les gegaan omdat ik ziek was en mijn arm nog steeds niet goed kon gebruiken. Ik heb de nieuwe
aanwijzingen niet gehoord en gezien. Via berichten wist ik wat de bedoeling was voor het huiswerk. Of dat helemaal gelukt is weet ik niet. Toch komt er al veel meer duidelijkheid. Er moeten nog veel nuances aangebracht worden. Langzaam maar zeker wordt het misschien nog eens een échte icoon.
Volgende week gaan we weer verder.
Wordt vervolgd!

3 opmerkingen:

  1. Lieve Corrie,
    Wat wordt je icoon mooi!
    Spannend om het proces te volgen!
    Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Dorien, dat je reageerde. Er begint inderdaad een beetje schot in te komen. En dan te denken dat er nog heeeeeeeeel veel aan gedaan moet worden. Morgenochtend wordt er weer in de cursus aan gewerkt. Ik hoop dat deze fase goed genoeg is geworden,maar de leraar is niet streng, erg geduldig en behulpzaam. Het zal dus wel meevallen. Ik geniet er nog steeds van en ben vast van plan er later ook mee door te gaan.
    Lieve groet,
    Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Corrie,
    Hou vol, het wordt zeker een echte icoon want ze is met Liefde gemaakt. Vertrouw en geef u over aan De Moeder Gods die doorheen u aan het schrijven is. Geloof mij vrij ze is nu al mooi.
    Liefs,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen