donderdag 7 januari 2010

Icoon fase 7 - Het begin van diverse details


Vandaag op het laatste nippertje het huiswerk gemaakt. Vanavond is namelijk al weer de volgende les. Ik heb erg lang gewacht met het schrijven van de details die we moesten aanbrengen. En... het is eigenlijk niet naar mijn zin gelukt. De strakke lijnen wilden niet strak worden. Iets wat me meestal toch wel lukte. Mijn arm / hand wilde nog niet voldoende doen wat ik wilde. Toch kan ik al weer iets doen. Wel met een dot medicijnen, maar goed.
Ik vraag vanavond wel of de leraar het nog iets kan verbeteren.
Het lijkt nog steeds niet zo mooi, dat komt omdat er nog heel veel lagen overheen komen en eronder alle details onzichtbaar zijn.
Wordt vervolgd.

4 opmerkingen:

  1. Corrie,

    Ik vind het er als leek al bijzonder fraai uitzien.
    Spijtig te lezen dat je zo'n last van je arm/schouder hebt (gehad). Ik hoop dat het snel beter wordt. Verder heb ik een aantal mooie kerstplaatjes hier gezien en nog een interessant logje over twee andere "iconen".
    Tenslotte wil ik je bedanken voor jouw bezoek aan mijn weblog en jouw reacties.
    Uiteraard wens ik jou ook alle goeds toe voor het nieuwe jaar.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt al heel wat, welke lijntjes zijn niet naar je zin en wat heeft de docente gezegd, nog te verbeteren??? Succes maar weer.gr. Agaath

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Agaath, leuk dat je reageerde. De plooilijnen in het zwarte gedeelte (het onderkleed en onderkap) zijn niet helemaal goed en in dit stadium veel te licht. Dat moet in ieder geval nog verbeterd worden. De buitenrand is mij niet strak genoeg maar de leraar vond het best kunnen. Het gezicht iets te vlekkerig maar daar komen nog diverse lagen overheen en dan zie je dat niet meer. Gelukkig maar. Mijn hand is nog niet vast genoeg om strak te kunnen werken. Ik hoop dat het deze week beter gaat want er moet iets heel ingewikkelds gedaan worden als huiswerk.
    Groet, Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Corrie,

    Dank voor je uitgebreid schrijven op mijn blog.
    Wederzijds wens ik jou een voorspoedig en gezond 2010.
    Wat je "huiswerk" betreft, dat lijkt toch reeds aardig op de iconen die ik ken.
    Na je knie nu weer je schouder...ja, eens er sleet op zit....!
    Ondanks alle kwalen op onze leeftijd, zijn we toch gezegend met alles wat we mogen en kunnen doen.
    Liefs,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen