dinsdag 27 oktober 2009

Herfst

Aquarel

4 opmerkingen:

  1. Cornelia,

    Wederom een prachtig plaatje, op het eerste gezicht dacht ik dat het een foto was.

    groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zeg, je hebt wel talent hoor Corrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom je nog even goede nacht wensen...
    naar het schijnt is het hier in België
    knuffeldag geweest,

    dus nog maar gauw op de valreep,

    een dikke knuffel, Corrie
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemensen wat heb je dat goed weten te treffen. Eerst dacht ik goh, ik loop achter en jij gaat ineens hard met loggen en toen zag ik deze, moest twee keer kijken en merkte toen pas dat het een schilderij was. Wow. Knap hoor, dat je niet 'verdwaald'bent in die bladerpracht. Ik had er vast een chaos van gemaakt. Geweldig.
    Die ikonen van jou moeten wel schitterend worden. Ik ga gauw verder kijken.

    XXX Elly

    BeantwoordenVerwijderen