zondag 11 oktober 2009

Herfst

Aquarel C.Gr.

5 opmerkingen:

  1. Cornelia,

    Mooie herfstkleuren aquarel! Zijn dat jouw eigen initialen (C.Gr), oftewel heb jij hem zelf gemaakt?
    Bedankt voor je bezoekje en de videopresentatie laat inderdaad de metalen plaatjes zien en het indringende geluid horen.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Jeer, ik heb dit zelf geschilderd. Het kan allemaal beter en mooier maar de sfeer geeft toch echt wel herfst weer, vind je niet. Ik was pas aan het aquarelleren toen ik dit maakte.
    Wat betreft de videopresentatie hoe kan ik die vinden? Ik zal nog eens kijken of ik het vinden kan op jouw blog.
    Hartelijke groet,
    Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee en die maakte je toen je pas aan het aquarelleren was? Niet te geloven. Het is zo moeilijk om de veelheid van dingen in een aquarel samen te vatten. Dat is je zeker in het begin al heel knap gelukt. En dat niet alleen, ook nog een heerlijk sfeertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Corrie,

    Ik lees je antwoord nu pas, maar het is een knappe aquarel. Eerst bedankt voor je mooie reacties en felicitaties.
    Wat die videopresentatie betreft, die is van Hans van de Hurk zelf en draaide tijdens de manifestatie en was zijn bijdrage aan sprekende stilte. Als je op "Menasche Kadishman Shalechet"
    googled krijg je vele links naar andere videopresentaties.
    Mijn eigen bijdrage komt binnenkort.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook heel fraai hoor!

    BeantwoordenVerwijderen