woensdag 17 april 2013

Ont-stressed

Een beetje roofbouw gepleegd op mezelf. Ik ben dan ook een beetje ziek. Nu een paar dagen eens lekker lang slapen en uitrusten. Het was de bedoeling dat ik ook nog twee engelen klaar zou hebben voor de iconenwijding. Ik kwam tot de ontdekking dat me dat behoorlijk wat stress zou geven en al gaf. Ik heb het maar losgelaten en ze zijn dus niet af.
Aan het einde van een seizoen organiseren we altijd een etentje, mede om onze leraren te bedanken. Natuurlijk ook omdat we het zelf gezellig vinden het seizoen af te sluiten. In mei ga ik koken voor de groep. Ik heb er nu al zin in. Mocht ik hulp nodig hebben dan is me door een van de andere dames al aangeboden dat ze me wil helpen. Ik houd van koken, recepten uitzoeken en zo tot een harmonieus menu komen. Alleen heb ik niet zoveel serviesgoed, dat moet ik bij elkaar sprokkelen. Ach ja, je kunt maar ergens over in zitten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten