maandag 21 juni 2010

Mijn liefde voor distels





Foto's: Cormelia Grootenboer

5 opmerkingen:

  1. Ik zie er de kwetsbaarheid van de bloem of distel in Elly, die zich beschermt met de stekels. Zo kun je ook naar mensen kijken. Er zit vaak veel in de diepte weggestopt. De stekelige reacties geven dat soms aan. Tegen stekels dus maar mild zijn. Ook voor onszelf overigens.
    Lieve groet,Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Corrie. Ik ga helemaal met je mee.
    houje!
    elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Corrie,

    Ja de schoonheid en zachtheid zit van binnen, al lijkt (is) het aan de buitenkant best wel stekelig.
    Bedankt voor je bezoekje en de aardige woorden.
    Hier bij ons in Oss hebben we inmiddels twee keer een optreden van Amanda Strydom gehad, helaas heb ik zelf de tweede keer op het allerlaatste moment verstek moeten laten gaan, maar mijn vrouw is wel geweest en heeft toen haar nieuwe CD gekocht. Het zal beslist genieten worden in Apeldoorn.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even een groet aan deze aardige dame...
    Namasté, daar houden we het weer even bij!
    Walter.

    BeantwoordenVerwijderen