donderdag 29 januari 2009

Franse bergen


Deze aquarel is een van mijn eerste pogingen. Aquarel schilderen is een totaal andere beleving dan met olieverf of acryl schilderen. Het geluk was met me dat ik bij een schilderclub mocht komen meedoen om deze techniek onder de knie (nou ja, uit het penseel) te krijgen. Aan de totaal andere manier van schilderen moet ik nog erg wennen. Ik hoop dat het me gaat lukken.
De lessen worden geleid door een bekende kunstschilder. Het geduld, het vakmanschap, maar vooral de gave van mijn leraar Willem is stimulerend. Elke donderdagmiddag is een feest.

1 opmerking:

  1. Ja, toch gelukt.
    De rest mailde ik al.

    Wie is die bekende Willem, of verzwijg je dat liever? ;-))

    Je begrijpt misschien al dat ik het verkeerde icoontje gebruikt had, sorry het hele ractie verhaal is perfekt en compleet.

    BeantwoordenVerwijderen